Thursday, January 29, 2009

alhamdulillah...

semalam (28.01.09) farahiah duk tercari2 fasi utk PESAT sbb xckp org so ada 1group xde org...then aku pon meng'offer'kan dr ku utk jadi fasi jgk...bukan apa...aku nk rebut peluang utk aku belajar jd seorang 'da'i'.....aku nk selami proses pembentukkan rohani ini n aku nk rs sendiri pembinaan dr ini...aku pom byk lg xbtl ni...aku dah jnji yg xkan lpskan peluang terbaik yg aku ada untuk timba ilmu yg akan mendekatkan aku pada ALLAH.....aku nk hampir dengan mu ya ALLAH.....then alhamdulillah...aku sekumpulan ngn Odah...aku akan berganding dgnnya bg menyampaikan ilmu agama yg aku sndr pom tgh mencari lagi....

Ya ALLAH...bantulah aku membimbing adik2 n plg utama bantulah aku melatih diriku sendiri....aku ingin berubah...aku mahukan yg terbaik utk dr ku bagi anak2 n kuarga ku ya ALLAH....aku mahu jadi seorg da'i....

Ya ALLAH,permudahkanlah urusan ku ini ya ALLAH....jgnla KAU lingtangkan halangan yg begitu berduri ranjaunya dlm aku mencr jln bg menghampiri mu ya ALLAH...permudahkanlah n jagalah IMAN ku ya ALLAH....aku mahukan MU ya ALLAH....

No comments:

Post a Comment