Wednesday, January 21, 2009

where's my mOOd..??


ermm...salam eberibadi....xtau arr nape...arini mcm xde mood....mcm mls nk buat keja utk apapun...keja kat KTD pom mls,keja kat KIST pom mls...nak kawen n duk umah jg anak je blh x?uhukkkss....so complicated la my life nih....xtau nak citer gane...uhukkkss....nak sgt share...tp mcm segan...tapi xtau nk bgtau sape....


nk share ngn mami.mami xphm...fikrah pemikiran kami dah tidak selari sgt dah..adakah aku yg dh lari sedikit sbb aku memikirkan kehidupan dalam lingkungan islam ataupun aku perlu...ntahla....aku sygkan KTD sbb di sini ku rs selamat...rs berada di dalam lingkungan yg tidak akan mencederakan aku dari segi mental,emosi n fizikal lagi lah tidak...kecuali penat ngn keja tapi biaser lah...KTD memang memerlukan komitmen yg tinggi dr para pekerjanya n kita kena redha n ikhlas...itu yg aku belajar dr KTD...buat sesuatu dgn hrpkan keredhaan n moga pahala keikhlasan itu akn diberikan oleh ALLAh...amin....sediiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhhhhhhhhhhh.....................


No comments:

Post a Comment